gammo

kitchen & more

Обслужване на клиенти: +35-987-858-2914
Работно време: 09:00-17:00 (Понеделник-Петък)

ПРАВИЛА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И МОДЕРИРАНЕ

В този документ публикуваме нашата политика за обработване на оценки. Ако сте закупили продукт от нас и желаете да споделите мнението си за продукта, опаковката му, доставката и работата на куриерската служба с други лица и с нас, можете да го направите, като вземете предвид следното.

След изтичане на седем дни от доставката на закупения продукт до клиента, нашата компания ще изпрати на клиента имейл с линк, чрез който можете да изпратите писменото си мнение за нашата услуга, например за продукта, работата на компанията, нашата ремонтна услуга, куриерската услуга, опаковката. Вашите коментари са добре дошли, както в текст, така и в звездички (от едно до пет). Моля, обърнете внимание, че фалшивите оценки са забранени.

Приемаме отзиви и мнения само от хора, които действително са закупили продукт от нас, които са изпълнили поръчка. Отзивите, които получаваме, се обработват ежеседмично, преминават през вътрешна модерация, преди да бъдат качени на нашия уебсайт: не публикуваме нецензурни забележки, които могат да злепоставят нас или други клиенти, те се изтриват, но също така публикуваме забележките, изразяващи критика, както и положителните отзиви от клиенти, които са напълно удовлетворени от нашите услуги.

Ние не съкращаваме и не пренаписваме рецензиите, но вземаме предвид културните различия при подаване на оценки, така че ако културата на клиента, който подава оценката, е една звезда с най-висока, най-добра оценка от петте налични, тя ще бъде оценена в съответствие с унгарския стандарт и ще бъде превърната в пет звезди според тази система, и обратно. Нашата система ще получава мнения на клиенти в продължение на 30 дни след приключване на поръчката, така че не се бавете много, ако имате мнение.

Отзивите на клиентите, публикувани на нашия уебсайт, са показани в низходящ хронологичен ред според времето на подаването им (можете да намерите по-старите отзиви, като превъртите отгоре надолу). Ако желаете Вашите по-рано подадени и публикувани отзиви и оценки да не се виждат повече, моля, уведомете ни на някоя от нашите данни за контакт и ние ще изпълним Вашето искане.

Моля, имайте предвид, че когато изпращате мнението си, този канал не е част от обслужването на клиенти, така че ако клиентът очаква писмен отговор от нас или искате да подадете жалба, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти на предоставените данни за контакт. (Жалбите, подадени като ревюта, разбира се, ще бъдат препратени към службата ни за обслужване на клиенти чрез нашите вътрешни процеси, която, разбира се, ще се свърже с жалбоподателя, но това със сигурност ще отнеме повече време, отколкото съобщаването на проблема му директно на нашата служба за обслужване на клиенти).

ПОЛИТИКА ЗА ВАУЧЕРИ ЗА 2%

След всяка завършена поръчка изпращаме на нашите клиенти (по имейл) ваучер на стойност 2% от общата сума на стойността на стоките в завършената поръчка.

Този ваучер:

 

  • може да бъде използван само веднъж при следващата поръчка и само от един и същ клиент в рамките на 3 месеца,
  • не може да се прехвърля на друг клиент и не може да се комбинира с други ваучери, 
  • трябва да се използва по време на процеса на плащане (чрез въвеждане на кода в даденото поле), и
  • не може да бъде заменен за пари в брой, резервни части или продукти, които не са налични на нашия уебсайт.

Моля, обърнете внимание, че ако стойността на поръчката е по-ниска от стойността на ваучера, ще бъде използвана общата стойност на ваучера.

Настоящата политика за модериране и ваучери е в сила от 30 май 2022 г.