gammo

kitchen & more

Обслужване на клиенти: +35-987-858-2914
Работно време: 09:00-17:00 (Понеделник-Петък)

Истории на Gammo: началото

2024. 02. 29.

Истории на Gammo: началото

Седяхме във фургона, взет назаем от братовчед ми, на път за Нийрегихаза и с колегата ми тъкмо си говорехме за хаоса, който могат да предизвикат два немски дога на задната седалка, когато телефонът ми звънна.

Обаждаше се Роби, на когото току-що бяхме взели шоковия му охладител, поръчан на изгодна цена. Той не беше сигурен дали изобщо има нужда от тази машина, всъщност имаше, но само ако успее да договори безплатна доставка в цената на покупката. Бяхме на половин час път от Нирегихаза, сигурно беше избрал идеалното време да обсъдим това.

Класическа ситуация от теорията на игрите: да приема ли малката или голямата загуба? Не исках да връщам машината в склада, всъщност не можех да го направя, дойде денят на плащането, нямах друг избор, освен да вляза в сделката, да я доставя, да взема парите и после да се ядосам на път за вкъщи.

 

Намираме се в 2008 г. Тези, които се занимаваха с търговия на машини за кетъринг в Унгария по онова време, работеха приблизително по същия начин като нас, най-много с по-голям брой служители и по-сигурна финансова база. Проучване, изготвяне на предложение, договаряне на покупната цена и накрая доставка, отново и отново. Демонстрации на готвене, борба с винаги по-ниските оферти на конкуренцията, много разходи и все по-малка печалба от продажбите.

След тази случка реших да създам първия в Унгария онлайн магазин за кетъринг индустрията. По онова време това се смяташе за уникално, въпреки че ние и нашите конкуренти вече имахме уебсайт, на който много хора показваха продуктови листове и каталози. Но само без цена, като казваха, че е необходима отделна консултация с всеки клиент.

Затова създадохме уебсайта nagykonyhaigépek.hu, на който първо качихме около сто, после 500, а по-късно хиляди продукти със снимки, подробни технически параметри и най-важното: с цена. Ако посетителите харесат продукта и приемат цената, можеха да направят поръчката си с няколко кликвания - дори през почивните дни или посред нощ!

На пазара настъпи суматоха! Питаха ме също как така мога да обявявам цената на един продукт в стотици хиляди форинта, все едно става дума за компактдиск или книга, струващи няколко хиляди форинта! (По онова време това бяха хитовите статии на онлайн магазините.) Отговорът ми тогава беше същият, както и сега: ако клиентът може да намери на уебсайта цялата информация за продукта, която бихме му казали устно или чрез продавач, защо тогава да не я направим публична, за да може всички клиенти да я разберат, когато и както искат?

 

Сега всичко това звучи смешно, но преди 15 години беше революционен акт и оттогава се гордея с него. Оттогава нашата бизнес стратегия не се е променила: продаваме кухненски уреди и инструменти с отлично качество, които подпомагат работата на нашите клиенти, на достъпни цени, чрез интернет. Екипът ни, който през годините се разрасна до 17 души, работи всеки ден, за да осигури на клиентите си пълна подкрепа на всеки етап - от поръчката до доставката, от покупката до края на живота на продукта. Днес не само в Унгария, но и от Германия до България, навсякъде с обслужване на клиенти на роден език.


Свързани продукти